Minden a Need for Speed Carbonról
Minden a Need for Speed Carbonról
Töröljem-e az oldalt??
Sokan mondták szar az oldal. Nincs időm fejleszteni. Válasszatok!!!
Töröljem az oldalt vagy maradjon?

Igen
Nem
Fejleszd társszerkesztővel.
Add el az admin jogokat másnak.
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
NFS Carbon
 
A PONTOS IDŐ
 
Pár jó oldal
 
Mennyire tetszik a Carbon?
Mennyire váltotta be a Carbon a hozzá fűzött reményeket?

Teljesen. Nagyon jó a játék
Élvezetes de lehetne hoszabb is.
Hát nagyjából.
Nem vagyok megelégedve
Hát a Carbon egy semmi lett.
Az NFS széria megcsúfolása
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírek
Hírek : Interjú Steve Anthonyval

Interjú Steve Anthonyval

  2006.08.16. 21:55

A PcGuru készített egy exluzív interjút Steve Anthonyval, a Need For Speed Carbon egyik producerével. Az interjú a prágai játékteszt mellett a másik fénypontja volt a csapatnak. Az interjúra egy kis városnézés után, sörivás közben került sor...

Egyre jobban közeledik a megjelenés, a demó, de még messze vannak ezek a napok. Addig is folyamatosan jönnek az információk, a képek, a videók, amikkel biztosak lehetünk, hogy ez egy új fejezet az NFS történetében. Ha tud akkorát lépni a Most Wanted - hez képest, mint a Most Wanted az Underground - hoz, akkor a felöl semmi kétség nem lehet, hogy ez egy sikerjáték lehet. Na de lássuk azt az interjút, amiből megtudhatunk egypár új infot. Neked, mint producernek tényleg ez a dolgod? Bejárod Európát, hűsölsz az árnyékban és megkóstolod a helyi italkülönlegességeket? Jó kis meló, mi? [Nevet] Ez is a munkám, igen – gondolom, ha ebből az öt napból ítélsz, akkor ennél jobban nem is mehetne a sorom. Azt azért ne felejtsd el, hogy ez előtt már november óta a játékon dogozom, messze nem a klasszikus nyolcórás stílusban… Panaszkodni persze nem akarok, mert élvezem, amit csinálok, de azért nem egyszerű dolog összehangolni egy marha nagy csapatot, intézni a dolgokat, biztosítani a munkakörülményeket, és megoldani a sűrűn felmerülő problémákat. Gondolom neked is mondták már, hogy milyen mázlista vagy, mert azért fizetnek, mert játszol, aztán nem hiszem, hogy ez ilyen egyszerű! [Nevet] Egyébként meg most neked is az a munkád, hogy hűsölj az árnyékban, jeget ropogtass és engem interjúvolj, ez sem olyan rossz. Az EA-nek két Need for Speed csapata van, akik felváltva adnak ki egy-egy játékot, vagy csak egy brigád van, és ők hoznak össze minden évben egyet? Nem, csak egy csapat van. Ha elkészül egy rész, mindenki kap pár hét szabadságot, aztán jön megint a 11 hónapos hajtás! [Nevet] Persze ez nem ilyen egyszerű, hiszen van egy kisebb csoport, akik már jóval korábban összeülnek, és eldöntik, hogy a következő évben, években mi legyen a Need for Speed középpontjában, milyen jelenség, versenystílus köré legyen felépítve az adott rész. Ez azt is jelenti, hogy már most tudod, hogy az elkövetkezendő két-három évben milyen Need for Speedek jönnek ki? Én először a Carbonra akarok koncentrálni, hatalmas munka ez. De egyébként igen, ismerem a terveket, és nem, nem fogok még csak utalni sem rájuk. Annyi sört nem kaptam! [Nevet] Hogyan zajlik egy ilyen folyamat? Beszéltek az igazi utcai versenyzőkkel, és megkérdezitek tőlük, hogy az adott évben mi a menő? Igen, ez is a folyamat része. Szorosan együttműködünk az ezzel foglalkozó újságokkal, nagyobb site-okkal, ott vagyunk minden nagy versenyen. Amikor az Underground megjelent, a street racing nem volt egy ilyen hatalmas szubkultúra – ma viszont Amerikában már a középkorúak is festik, tuningolják a kocsikat, Japánban meg a fiatalok között hihetetlenül magas azoknak az aránya, akik felspécizett, átalakított járgányokat vezetnek. A Most Wanted készítése közben figyeltünk fel arra, hogy a rendőrök elől menekülve a srácok inkább kimennek a „vadonba”, és tényleg a kanyonokban, a szerpentineken versenyeznek. Láttam egy rakás videót, és valami elképesztő, hogy mennyit kockáztatnak, miként vezetnek! Egyből tudtuk, hogy ez kell nekünk, hogy ez a hangulat telitalálat lesz egy játékban is. Az autók törésével kapcsolatban még mindig olyan elutasítóak a cégek, mint mondjuk négy-öt éve? Azóta a sorozat sokkal népszerűbb lett, ők még nem akarnak váltani? Ez a probléma nem ilyen egyszerű. Egyrészt ott van néhány nagy, számunkra fontos cég, akiket már arról is nehéz meggyőzni, hogy azt engedjék meg, amit a Carbonban látsz: kis horpadásokat, festékkopást. Ha kihagyjuk őket, a játékosok joggal felháborodnak – hiába van mondjuk ugyanennyi másik cég, akiknek nincsenek ilyen fenntartásaik. A másik dolog viszont az, hogy nem is biztos, hogy megérné a Need for Speedbe reális törést tenni. A Carbon fejlesztésének elején rengeteget kísérleteztünk ezzel, a programozók közül néhányat ráállítottunk erre a témára – és mint kiderült, eszelős mennyiségű munkába telne minden autónál ezt megoldani. Ez vagy a fejlesztési idő meghosszabbodását hozná magával (ami ugye nálunk nem opció), vagy azt, hogy fel kellene venni még két tucat programozót; ráadásul, mint mondtam, jó néhány igen fontos márkáról így le kellene mondanunk. Ezt mérlegeltük, és úgy döntöttünk, hogy nem megyünk el abba az irányba. Mire vagy legbüszkébb a Carbonban? Tudom, hogy most elkezdenél sorolni egy csomó dolgot, de most csak egyet mondhatsz! Hát, bár a kanyonos viadalok és a megújult drift-mód is igen jól sikerültek, a kedvencem mégiscsak az autosculpting. Ez szerintem egy formabontó dolog, a vizuális tuningolást sikerült a következő szintre emelnünk. Amikor megmutattuk ezt a részt az igazi versenyzőknek, szó szerint üvöltöztek az örömtől, és órákon át nem lehetett elrángatni őket a tévéképernyők elől. És egyébként mit szóltak a játékhoz? Tetszett nekik, élvezték. Nézd, mindenki tudja, hogy a Need for Speed nem egy szimulátor, és mindenki így is kezeli – legalábbis az, aki nem akar mindenáron belekötni. Ezt az igazi versenyzők is tudják, és senki nem lett dühös, mert a Mazda nem úgy veszi a kanyart, mint az igazi életben. Nem is erre figyeltek, hanem arra, hogy a futamok izgalmasak, a drift-módnál koncentrálni kell, no meg mint mondtam, náluk abszolút telitalálat volt az autosculpting. Köszönjük az interjút! Most már fejezzük be a munkát, és koccintsunk! Egészségetekre!

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Chat-csak moderáltan
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Látogatottság mérő
Indulás: 2006-05-10
 
Naptár
2025. Július
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Autosculp szépségverseny
 
Típus verseny
 
Márka verseny
 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG