Minden a Need for Speed Carbonról
Minden a Need for Speed Carbonról
Töröljem-e az oldalt??
Sokan mondták szar az oldal. Nincs időm fejleszteni. Válasszatok!!!
Töröljem az oldalt vagy maradjon?

Igen
Nem
Fejleszd társszerkesztővel.
Add el az admin jogokat másnak.
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
NFS Carbon
 
A PONTOS IDŐ
 
Pár jó oldal
 
Mennyire tetszik a Carbon?
Mennyire váltotta be a Carbon a hozzá fűzött reményeket?

Teljesen. Nagyon jó a játék
Élvezetes de lehetne hoszabb is.
Hát nagyjából.
Nem vagyok megelégedve
Hát a Carbon egy semmi lett.
Az NFS széria megcsúfolása
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírek
Hírek : Az IGN játéktesztje

Az IGN játéktesztje

  2006.08.23. 06:55

Ha érdkekel mit mondanak azok a Carbonról kik már kipróbálták akkor olvasd el ezt a cikket.

A játékban az utcai versenyzés két főágra bomlott. Egyesek feladva a kockázatot hivatalos, törvényes versenyeket rendeznek, ahol nem kell félniük a hivatalos közegek esetleges fellépésétől. A versenyzők másik fele ugyanakkor kitart az illegalitás mellett, bármi is legyen a tét. S ez utóbbi mód egy olyan világba vezet el minket, ahová játék még nem kalauzolt soha! A Carbon legizgalmasabb része egyértelműen az úgynevezett Canyon Duel lesz. Ebben a versenymódban nem az nyer, aki előbb szeli át a célvonalat - pontgyűjtő-buliban veszünk részt. Két autó versenyez, két alkalommal, a kanyonban lefelé zúdulva. Az első versenyen az a feladatunk, hogy kövessük az előttünk haladót; minél közelebb kerülünk hozzá, annál több pontot szerzünk. Másodjára az ellenfelünknek lesz ugyanez a feladata: közel férkőzni hozzánk és pontokat gyűjteni. Természetesen van egy másik módja is a győzelemnek, mégpedig az, amennyiben az üldöző autó az üldözött elé tud kerülni, s 10 másodpercig tartani is tudja pozícióját. Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban a szalagkorlát átszakítható, s amennyiben ez megtörténik, a pontok helyett az autónkból megmaradt csavarokat leszünk kénytelenek megszámlálni...! Ezen versenymódban a "sebesség" gyakorlatilag a "veszély" faktorát határozza majd meg: minél gyorsabban hajtasz (mindkét esetben erre lesz a leginkább szükséged!), annál neccesebb lesz bevenni egyes kanyarokat, egyenesben tartnai a járgányokat. Ugyan a teszten bemutatott pálya nem tartalmazott durva kanyarokat, mégsem volt soha egyenes. Ez pedig azt jelenti, hogy egyetlen nyugodt másodpercünk sem lehet a Canyon Duelek során! Itt nem áll tehát rendelkezésünkre a csapatunk - ám csupán a játék 25%-ban fogunk 1 az 1 ellen versenyezni. A verseny java ráadásul "open-field" módban játszódik, azaz a szabadon bejárható városban. Itt játszódik a történet, ráadásul itt kell összeállítanunk csapatunkat is. Egyelőre nem tudjuk, hogy hogyan tudjuk őket irányítani, hogyan tudunk stratégiákat kidolgozni, de az biztos, hogy mi fogjuk kiválogatni, hogy ki indulhat a versenyen, s társaink értékei az idő előrehaladtával növekedni fognak. Minden résztvevőnek 2 csoportban 6 féle értéke lesz. A két csoport az "Off track" és az "On track". Magyarra lefordítva annyit tesznek: pályán kívül és a pályán. Ezek alapján három kategóriába kerülnek majd: Blocker (Hátvéd), Scout (Megfigyelő), Drafter (Követő). Ugyan ők is képesek lesznek megnyerni a versenyeket, a főnök te vagy. Amikor csak tudnak, a segítségedre sietnek, még ha ezzel el is veszítenek pár helyezést. A "Hátvédek" beállnak egy autó elé és megakadályozzák, hogy előzésbe kezdjen. A "Megfigyelők" előtted haladnak, felmérik a levágási és rövidítési lehetőségeket. Ezeket rádión közlik veled, ám a képernyőn vizuálisan is megjelennek majd. A "Követő" névre keresztelt kategóriában szereplők bedig eléd állnak és szélárnyékot biztosítanak 1-1 előzéshez. Amennyiben kicsúszol a pályáról, az összes kategóriájú versenyző a segítségedre siet, kipofozzák az autódat, elvonják a rendőrök figyelmét. Már régóta ismert, de azért itt is szerepeljen, hogy a Carbonban is lesznek rendőrök, de nem lesz olyan nagy szerepük, mint a Most Wantedben. A Drift versenyt annak idején annak amerikai népszerűsége miatt építette be az Undergroundba, ám az MW érkezésével eltűnt a csúszkálós módozat. A Carbonban ugyan visszatér, de alapos ráncfelvarráson ment keresztül. A legfontosabb, hogy új pontozási rendszert vezetett be az EA. A korábbi verziókban igen egyszerűen lehetett folyamatosan csúszkálva tartani az autónkat, s így értelmetlenné vált a pontozási rendszer. A Carbonban ugyanakkor csak a kanyarokban lesznek pontgyűjtő helyek, máshol (így az egyenesekben) nem szerezhetünk pontokat. A pontozás mindemellett új mozgáskultúra bevezetését is jóváhagyta az EA. A korábbi részekben folyamatosan trükközni kellett, fékezgetni, kanyarogni - a Carbonban erre már nem lesz szükség. A kanyarokban beérve gázd kell adnunk, a dolgunk csupán annyi, hogy irányításunk alatt tartsuk a kifaróló gépjárművet. Minden azon múlik, hogy ez milyen hosszú ideig sikerül majd! Ugyan az első percekben szokatlan lesz a Driftben az autó irányítása, mégsem nevezhető nehéznek. Mivel csupán egy irányba kell elforgatni a kormányt, a gázt pedig lenyomva kell tartanunk, az egész folyamat pofonegyszerű. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem lenne jópofa és szórakoztató a Drift, csupán megszűnt a realizmus egy halvány sugarának lenni. Az irányításhoz pedig szorosan hozzátartozik az egyes autók különböző mozgása. A Most Wantedben ez elég korrektül létrejött, s úgy tűnik, a Carbon is ezen az úton lépdel tovább. Az autók típusuknak megfelelően különböző módon gyorsulnak és kanyarodnak majd. A már említett 3 autókategória ismét megerősítést nyert: Muscle, Exotic és Tuning típusú autók közül választhatunk. A Tuningba, ahogy az várható volt, szétextrázott Civic-szerű gépjárművek kerülnek, csili-vili tuningcsodák. A Muscle-kategória a 60-as 70-es évek klasszikus verdáit idézi meg, míg az Exotic-ba az elsősorban a milliomosoknak szánt luxusverdák kerülnek majd, többszáz lóval a motorháztető alatt. A három kategória természetesen messziremutatóan különbözik egymástól. A Tuning a leggyorsabb és a legjobban irányítható kategória; a Muscle rettentő erős, de rosszul irányítható autókból áll (tehát kiváló csúszkálásra); az Exoticban a gyorsaság és a vezethetőség kiváló, ám építeni nem nagyon lehet rajtuk. A gyakorlatban a legnagyobb különbség a Muscle és a többi kategória között van, ám minden bizonnyal a Tuning és az Exotic kategória a végleges verizó megjelenésekor jobban elkülönül majd egymástól. Az "izomautókat" borzalmasan élményszerű vezetni - hatalmas drabális lóerőtartályok, mondhatni, több erő van bennük, mint amennyinek a kezelésére egyáltalán alkalmasak lennénk. Pont a darabosságuk miatt rajonganak értük szerte a világban, így az EA sem hagyhatta ki az új NFS-ből. A Tuner és Exotic kategóriák nem nyújtanak ennyi újdonságot, vezethetőségük hasonlít az MW-ben megtapasztalthoz. Nagyon gyorsak és jól vezethetők, s egymástól lényegesen kevésbé különböznek, mint a Muscle kategória tagjaitól. Megjegyzendő azonban, hogy minden kategóriából csupán 1-1 autó kipróbálására volt lehetőség, így nem alkothatunk korrekt ítéletet, nem beszélve arról, hogy az EA-nek még hosszú hónapok állnak a rendelkezésére a játék finomítására. Az egész vezetés-dolog legnagyobb élményét ugyanakkor a fékezés nyújtotta. Míg a legtöbb játékban a fékezés nem ad élethű visszajelzést, a Carbonban teljesen olyan érzésünk lehet, mintha valódi fékpedálra taposnánk. Valahogy úgy éreztük, hogy túl mélyre tapostunk a pedálra, a kerekek leblokkoltak és nehezen irányíthatóvá válik a verdánk. A Canyon Duelek alkalmával például érdemes többször, kisebbeket fékezni (akárcsak a valóságban), így könnyebben tudjuk az uralmunk alatt tartani a tonnányi autókat. A másik legnagyobb újdonság az úgynevezett Autosculpe rendszer, ennek segítségével tuningolhatjuk autóinkat. Mindenben szabadkezet kapunk, mi állíthatjuk be a dolgok nagyságát, mélységét, szögét, minden a mi uralmunk alá került. Összesen 10 kategória van, s mindegyik kategória további alkategóriákkal, s azok változatával rendelkezik. Példának okáért ha a kerekket szeretnénk kicsit megszépíteni, akkor először a gumi szélességét, mintázatát, magasságát határozhatjuk meg, majd a felni milyenségét, nagyságát, mélységét. A motorháztető esetén a légbeömlők szögét és állását változtathatjuk, a superchargerek magassága is tőlünk függ... és ugyanígy a szárnyaknál és bármilyen egységnél, amit csak el tudunk képzelni. A variációk számát egyszerűen lehetetlen meghatározni - a teszt során is ezernyi lehetőség felírására volt lehetőség, pedig csak egy bemutatóverzióról volt szó. Végül azt kaptuk a Carbontól, amit el is vártunk. Épp eleget megtartva az elődök pozitív oldaláról, rengeteg újdonságot felmutatva lenyűgözi az embert. Az utóbbi évek egyik legnagyobb játéka lehet novemberben, a megjelenés hónapjában. Jelenlegi információk szerint minden népszerű platformra megjelenik majd.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Chat-csak moderáltan
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Látogatottság mérő
Indulás: 2006-05-10
 
Naptár
2025. Július
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Autosculp szépségverseny
 
Típus verseny
 
Márka verseny
 

Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG